دانلود EOC برای موبایل

http://www.raro.ir/index.php/component/content/article?id=357



برچسب‌ها: موبایل،EOC
[ یک شنبه 27 ارديبهشت 1394 ] [ ] [ نصیر بزرگ زاده ]
[ ]

بندر الحدیده مقصد نهایی برای تخلیه کمک‌های بشر دوستانه جمعیت هلال‌احمر ایران به مردم یمن

دکتر ناصر چرخساز با اعلام این خبر گفت: کشتی نجات که حامل کمک‌های امدادی و بشر دوستانه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به مردم یمن است، در حال حاضر در نزدیکی بندر سلاله به سر می‌برد و این کشتی بزودی وارد آب‌های یمن می شود.

وی با اشاره به اینکه  تمامی سرنشینان کشتی نجات در صحت وسلامت کامل به سر می برند، اذعان کرد: از ابتدای حرکت این کشتی از بندر عباس تا این لحظه که در نزدیکی بندر سلاله قرار دارد، هیچگونه بازرسی از آن صورت نگرفته است.



برچسب‌ها: الحدیده، بندر، چرخساز

ادامه مطلب
[ یک شنبه 27 ارديبهشت 1394 ] [ ] [ نصیر بزرگ زاده ]
[ ]

برنامه های اجراء شده به مناسبت روز جهانی صلیب سرخ وهفته هلال احمر

امدادگرا ونجاتگران به همراه اعضای مراکز امور جوانان وامور داوطلبان همانند سالیان گذشته در هفته گرامیداشت هلال احمر برنامه هایی را به مرحله اجرا در آوردند.

1. در اولین روز هفته امدادگران ونجاتگران به اتفاق اعضای داوطلب وجوان جمعیت هلال احمر شهرستان که مصادف بود با روز جمعه درنماز جمعه شرکت وقبل از اقامه نماز بمدت 2ساعت اقدام به تست رایگان قند وفشار خون نمودند.

2. دومین روز هفته دیدار امدادگران ونجاتگران واعضاء با نماینده ولی فقیه درامور اهل سنت سراوان وفرماندار محبوب ومردمی سراوان بطور جداگانه صورت پذیرفت که فرماندار ضمن برتر شمردن جمعیت هلال احمر نسبت به سایر ارگانهای عضو کارگروه بدلیل



برچسب‌ها: خواهران، برادران، امدادگران، نجاتگران

ادامه مطلب
[ پنج شنبه 24 ارديبهشت 1394 ] [ ] [ نصیر بزرگ زاده ]
[ ]

حضور رئیس سازمان امداد و نجات در استادیوم آزادی

دکتر ناصر چرخساز رئیس محترم سازمان امداد و نجات عصر یکشنبه مورخ 94/2/20 با حضور در استادیوم آزادی و در کنار جامعه ورزشی، ضمن گرامیداشت هفته هلال احمر با شعار انسان مهربان، دنیای آرام با حمایت از مردم ستم دیده یمن ابراز امیدواری کرد که در هیچ جای دنیا شاهد جنگ نباشیم.



برچسب‌ها: ناصر،چرخساز،آزادی،امدادگران

ادامه مطلب
[ پنج شنبه 24 ارديبهشت 1394 ] [ ] [ نصیر بزرگ زاده ]
[ ]

رییس جمهوری در مراسم گرامیداشت هفته هلال احمر: اساس کار هلال احمر و صلیب سرخ جهانی بی‌طرفی است/صدای

رییس جمهوری با تأکید بر اینکه اساس کار هلال احمر و صلیب سرخ جهانی بی‌طرفی و بی‌غرضی است، از جمعیت هلال احمر خواست تا با فشار بر صلیب سرخ جهانی، آنها را برای کمک به مردم مظلوم و بی‌دفاع یمن به صحنه بکشاند.



برچسب‌ها: هلال احمر رئیس جمهوری دکتر حسن روحانی

ادامه مطلب
[ شنبه 19 ارديبهشت 1394 ] [ ] [ نصیر بزرگ زاده ]
[ ]

حسن روحانی عضو داوطلب جمعیت هلال‌احمر شد/ اهدای لباس هلال احمر به رئیس جمهور

رئیس‌جمهور کشورمان به عضویت سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر درآمد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر،  صبح امروز در همایش “انسان مهربان، دنیای آرام” که به مناسبت هفته هلال احمر در سالن اجلاس سران برگزار شد طی مراسمی از کارت افتخاری عضویت حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در جمعیت داوطلبان هلال احمر رونمایی شد.

در این مراسم همچنین لباس داوطلب هلال احمر به رئیس جمهور اهدا شد.

 

منبع: http://rcs.ir/?p=69934



برچسب‌ها: رئیس ، جمهور،کارت افتخاری
[ شنبه 19 ارديبهشت 1394 ] [ ] [ نصیر بزرگ زاده ]
[ ]

اجرای طرح ملی محله عاری از دخانیات

بسمه تعالی

 

به مناسبت هفته زمین پاک و سلامت طرح عاری از دخانیت در شهرستان سراوان به همت هلال احمر برگزار گردید

 

در آخرین روز هفته سلامت در شهرستان سراوان طرح ملی محله عاری از دخانیات با حضور سید منصور بزرگزاده معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری، نوید ملازهی بخشدار مرکزی، بهمن دهواری رئیس جمعیت هلال احمر، جمعی از مسئولین دستگاههای اجرایی، جوانان، بانوان، امدادگران و داوطلبان، دانش آموزان و دیگر اقشار طی مراسمی بصورت نمادین اقدام به انهدام سیگار در پارک شهر انجام گرفت.

 

سید منصور بزرگزاده معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری در این مراسم افزود: اهمیت فرهنگ سازی در طرح عاری از دخانیات عدم استفاده و مبارزه با سیگار در خانواده ها تأکید و آرزوی سلامتی جامعه را خواهان شدند.

 

بزرگزاده گفت: در بین جوانان سیگار و در میان خانواده ها «گداکو» و ... مشهود می باشد و عمدتاً در گروه نوجوانان و دانش آموزان پان پراک استفاده می شود و تمامی این مواد در محدوده دخانیات که آثار مخربی را به دنبال خواهد داشت.

 

وی همچنین تصریح نمود: بایستی مربیان و معلمین با ارائه آموزش هایی به دانش آموزان مضرات دخانیات را بازگو نمایند که گرفتار دوستان ناباب و دکه ها و دست فروشان فروش مواد نگردند.

 

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری نیز اظهار داشت: استفاده از دخانیات آثار مخربی را در پی خواهد داشت که قطعاً از بین بردن ریه ها و علل اصلی مصرف آن سرطان خواهد بود.

 

نوید ملازهی بخشدار مرکزی و مشاور جوان فرمانداری در حاشیه این مراسم افزود: پاکسازی و جمع آوری کافه ها و اماکن عمومی که در آنها قلیان و استعمال دخانیات عرضه می شود در اولویت کار انجام پذیرد و بتوانیم جایگزینی مناسب برای این امر در اوقات فراغت برای جوانان در نظر گرفته تا گامی جهت فرهنگ سازی در این زمینه صورت پذیرد.

 

بهمن دهواری رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نیز در این مراسم گفت: در گذشته به عناوین مختلف در سینماها، برنامه های تلویزیونی و مجامع عمومی تبلیغات دخانیات انجام می گرفت و امروزه با توجه به ضررها و آثار مخرب، این امر از جامعه حذف گردید.

 

دهواری همچنین افزود: در جوامع امروزی افراد سنین پایین و دانش آموزان به استفاده از سیگار گرایش دارند و بایستی برخورد جدی با افراد دست فروش و دکه دار صورت پذیرد تا دسترسی آسان به این مواد نباشد.

 

رئیس جمعیت هلال احمر در پایان سخنانش تصریح نمود: در شهرستان سراوان 85 درصد بانوانی که به اعتیاد دچارند موادی بنام «گراکو» مصرف می نمایند که بنوعی سرطان زا خواهد بود و بایستی مربیان با آموزش و اطلاع رسانی به دانش آموزان بعنوان همیار خانواده از مضرات دخانیات فوق خانواده ها را از 



برچسب‌ها: دخانیات،محله
[ سه شنبه 8 ارديبهشت 1394 ] [ ] [ نصیر بزرگ زاده ]
[ ]

افتتاح اورژانس جاده ای کوهک سراوان

امروز مورخه 2اردیبهشت 94 با اعلام قبلی بخشدار مبنی بر حضور سر ساعت 7 امروز اعضای شورای اداری بخش بم پشت درمحل بخشداری تا به طرف کوهک حرکت کنیم این پایگاه با حضور مسولین شهرستانی وبخشی افتتاح گردید.

امیداست بتوانیم خدمات خوبی به حادثه دیدگان ارائه کنیم.



برچسب‌ها: بخشداری،شورای اداری
[ پنج شنبه 3 ارديبهشت 1394 ] [ ] [ نصیر بزرگ زاده ]
[ ]